Lowell Feld és Nate Wilcox írtak egy könyvet Netroots Rising címmel. A könyv weboldalán blogot indítottak, ahová extra interjúk illetve hírek kerülnek fel. Érdemes olvasgatni.
Íme a júniusi eladások alapján összeállított toplista politikai könyvekből az USA-ban. Nem meglepő módon vezet Scott McClellan "What happened" című műve, melyben a volt Bush sajtós "kitálal".
A briteknél 20 ezer fontot nyerhet az, aki a közérdekű információk online közvetítésére új metódust fejleszt ki (pl. bűntérképek, iskolák értékelése, stb.).
Amerikában mostantól sms-ben is lehet bűnesetet bejelenteni, ráadásul egy speciális szoftver titkosítja a számunkat, így nem kell a későbbi következményektől tartanunk.
Egy érdekes cikk a fiatal online aktivisták védelmében. Vajon alacsonyabb rendű a netes aktivizmus a szemtől-szemben akciókhoz képest? Szerintem semmiképp, de olvassátok el és döntsetek ti magatok.
Változik a McCain csapat. Rick Davis kampánymenedzser hatáskörei jelentősen le fognak csökkenni (lényegileg a pénzgyűjtés és koordináció marad nála), míg a kampány jelentős részét Steve Schmidt fogja a kezében tartani. Schmidt egyből be is jelentette, hogy a Davis által forszírozott regionális kampányfőnökök pozícióját visszanyesik, és az országos szervezetet fogják megerősíteni.
Egy kimerítő cikk Hillary kampányáról. Kicsit hosszú, de érdemes eltenni hétvégére.
A "Veteránok a Szabadságért" - Vets for Freedom - 1,5 millió dollárt költ egy tévés spotra, mely a billegő körzetekben fog futni. Az üzenet lényege, hogy a stratégia működik, és győzelemre áll a csodás amerikai hadsereg Irakban...
Itt már röviden említettem, hogy mi lesz az új anti-Obama vonal. A demokrata politikust a párttal rendszeresen együtt szavazó konformistaként próbálják meg beállítani, szemben a republikánusokkal gyakran szembehelyezkedő McCain-nel - a stratégia sikerének főként a függetlenek közt van jelentősége. Most kijött az első tv-spot, ami ebbe a kampányba illeszkedik. Nézzétek:
Utolsó kommentek