PoliTech

Egy skizofrén politikai tanácsadó dialógusai - legtöbbször önmagával. Politikai technológia, kampány, média, kommunikáció, marketing, politika. Meg ami belefér...

Utolsó kommentek

  • Holnap Kapitány: Kristálypark -- búcsú a korrupciótól? holnapkapitany.blog.hu/2010/02/10/kristalypark_novella Hol... (2010.02.28. 09:55) Legyőzni a Jobbikot...
  • polovcev: Tiszteletem. Bevallom már én is várom a folytatást. Szeretném látni merre halad a világ. Viszont ... (2009.08.07. 21:59) Létezik-e újrakezdés?
  • BF79: Engem érdekelne a folytatás. Az is, hogy melyik pártnál segédkeztél :) , sorrendben az alábbiakat... (2009.06.23. 16:26) Létezik-e újrakezdés?
  • BF79: politicalhumor.about.com/od/sarahpalin/a/palin-prankcall.htm Vegyük sorra: Nem ismeri fel Sarkoz... (2008.11.03. 09:57) Kész átverés Sarah Palinnal:)
  • ójaj: megmondom őszintén, fel nem foghatom, miért hiszi magáról mindenki, hogy bezzeg ő tudja a tutit? a... (2008.11.02. 19:20) A nagy találgatóshow
  • Utolsó 20

De hová tűnt Damon Hill? avagy a hónap böszmesége

2008.10.21. 11:07 | igorB | 2 komment

Címkék: tech magyar online új média

Palik László klasszikusa jutott eszembe tegnap, miközben egy, a Népszabadságban hónapokkal ezelőtt megjelent cikket kerestem. Többszöri próbálkozás után is ez fogadott:

A keresett cikk nem található...
HTTP/1.0 404 Not Found :-(
vissza a főoldalra

Hmmmm, hát ez nem jó - mondtam magamban, és elkezdtem régebbi cikkeket keresni a guglin. Hasonló üzenet újra, meg újra, meg újra. Itt kezdett gyanússá válni a dolog. Korábban már írtam róla, hogy a NOL újratervezi magát, s ez meg is történt a napokban. S lám, jött a megvilágosodás: a fiúk itt egy szép nagy böszmeséget csináltak. A régi cikkek ugyanis eltűntek. Bár megesett, hogy szapultam a Népszabit, mégis nagy veszteségnek érzem ezt, hiszen talán az egyetlen olyan napilap, amit rendszeresen olvastam az elmúlt években. Főként annak köszönhetően, hogy ez volt az egyetlen korrekt archívummal rendelkező sajtótermék a négy nagy közül (MN, MH, Népszava, Népszabi), valamint az online kiadásra is gyorsan felkerültek a friss cikkek.

De hogy ne érje szó a ház elejét, nézzük meg kicsit jobban az új oldalt:

  • Bár a régi külső nekem jobban tetszett, a használhatóság egyértelműen javult (végre nem kell félnem, hogy hova kattintok az oldalon, régen ugyanis a cikkek szövegére kattintva is rögtön ugrott az oldal a teljes verzióhoz). Ez pirospont!
  • Gratulálok, végre fel tetszettek fedezni az audiovizuális tartalmakat is! Van NolTV, szép is lenne, meg jó is, ha lenne értelme. Sajnos azonban azt kell mondjam, hogy itt valami nem stimmel. Minek akar a Nol betörni egy olyan piacra, ahol semmi keresnivalója? Egy napilap online kiadását nem kell videómegosztóvá alakítani! Személy szerint, mikor láttam, hogy lesz egy saját TV, a zoom.hu rövid intejúira, vagy esetleg videóriportokra gondoltam, s örvendeztem vala. Ehhez képest smafu. Nulla. Érdektelen videók. Nagy, nagy feketepont. (zárójelben: a szerki ajánlja? WTF??)
  • NolRandi... Na menjetek a... Ja, oda! Minek? Oké, oké, haladni kell a korral, meg világválság van, és kell valaki akinek a vállán kisírhatjuk magunkat. Na de kérem, az még rendben van, ha a kedves cégcsoport egy társkeresőt akar üzemeltetni, de szerényen azért azt mondanám, hogy a lap komolyságát az én szememben rontja, hogy a NolRandi fülecske szerepel. Elefánt méretű feketepont!
  • Tetszik, hogy a Galéria megújult, különösena karikatúrák menüpont benne (személyes kedvenceim, amiket szívesen nézegetek) Pirospont!
  • Szintén pozitív, hogy a TOP10-nél nemcsak az olvasott, de a vitatott és értékelt cikkeket is meg lehet nézni (bár nem lenne rossz egy legtöbbet ajánlott fül sem) Pirospont!
  • Hiányzik a baloldali menü! Nagyon:( Szép és egyszerű volt, most meg alig néhány kategória van a felső menüben. Feketepont!

Szóval összesítésben nekem 3 fekete és 3 pirospont után az a benyomásom, hogy bár a szándék megvolt, érdemben nem lépett előre a Népszabadság. Az, hogy a konkurenciát most már magasan veri, teljesen lényegtelen, a korábban felsorolt négyesből eddig is a legjobb volt. De ha a cél az volt, hogy az internetes tartalomszolgáltatók (értsd Index, Origó, Zoom, stb.) versenyébe beszálljon, akkor ez nagyon kevés.

A bejegyzés trackback címe:

https://politech.blog.hu/api/trackback/id/tr100724394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.10.21. 16:37:42

Az új Nolblog viszont a Freeblog motorjával elég gyatra lett.

igorB · Http://politech.blog.hu/ 2008.10.21. 19:12:49

Na, köszi, hogy erre felhívtad a figyelmem, én nem használom sem a Nol, sem a Freeblog motort, nem is volt velük még tapasztalat, úgy látszik jól döntöttem a blog.hu-val:)))
süti beállítások módosítása