PoliTech

Egy skizofrén politikai tanácsadó dialógusai - legtöbbször önmagával. Politikai technológia, kampány, média, kommunikáció, marketing, politika. Meg ami belefér...

Utolsó kommentek

  • Holnap Kapitány: Kristálypark -- búcsú a korrupciótól? holnapkapitany.blog.hu/2010/02/10/kristalypark_novella Hol... (2010.02.28. 09:55) Legyőzni a Jobbikot...
  • polovcev: Tiszteletem. Bevallom már én is várom a folytatást. Szeretném látni merre halad a világ. Viszont ... (2009.08.07. 21:59) Létezik-e újrakezdés?
  • BF79: Engem érdekelne a folytatás. Az is, hogy melyik pártnál segédkeztél :) , sorrendben az alábbiakat... (2009.06.23. 16:26) Létezik-e újrakezdés?
  • BF79: politicalhumor.about.com/od/sarahpalin/a/palin-prankcall.htm Vegyük sorra: Nem ismeri fel Sarkoz... (2008.11.03. 09:57) Kész átverés Sarah Palinnal:)
  • ójaj: megmondom őszintén, fel nem foghatom, miért hiszi magáról mindenki, hogy bezzeg ő tudja a tutit? a... (2008.11.02. 19:20) A nagy találgatóshow
  • Utolsó 20

Ilyen egy jó politikai honlap 1.

2010.02.24. 22:14 | igorB | Szólj hozzá!

Címkék: tech magyar fidesz online varga mihály

Hmmm... Úgy tűnik mégsem tudtam beindulni úgy, ahogy korábban gondoltam. Hogy miért - ha egyáltalán van értelme magyarázkodni - talán egy későbbi posztban kifejtem. Röviden csak annyit, hogy egy munka miatt nem voltam biztos benne, hogy etikus-e nekem blogolni, s ha igen akkor milyen mértékben s miről. Mert ugye tudjuk, nem csak az számít, amit mondunk (vagy írunk), hanem az is, amit nem (mondunk vagy írunk <a szerk>:))).

Ami most mégis cikkírásra sarkallt - amellett, hogy lett egy szusszanásnyi szabadidőm - nem más, mint egy politikus weboldala. Rövid pályafutásom során sokat láttam már, külhonit és magyart egyaránt, kevés volt azonban olyan, hogy megnyaltam utána gépelő ujjaimat. De hogy a magyar viszonylatnál maradjunk, talán még egy sem volt ilyen. Félreértés ne essék, biztos van minőségi, szép, vagy éppen funkcionális. De ami mindet ötvözi, olyannal még nem találkoztam.

Erre kapok egy telefont egy kedves ismerősömtől, hogy készítettek egy honlapot, nézzem meg ha van rá időm, kíváncsi mit szólok. Így hát kvázi nyílt levél is lehetne ez a bejegyzés, hiszen mondandóm neki szól(na), de úgy döntöttem inkább nyilvánosságra hozom (és kérnék mindenkit, hogy kerüljük a bértollnokozást, ha egyáltalán lesz komment, mindenkit biztosíthatok róla, hogy erről szó sincs, hiszen bár ellentétes oldalt nem, de ellentétes erőt mindenképpen szolgálunk:)).

De hogy miről is van szó. Elkészült Varga Mihály országgyűlési képviselő honlapja, s hogy őszinte legyek hazánk poros keretein belül nekem mindenképpen NÁMBÖR VÁN. El is mondom miért, de szokás szerint kezdjük kicsit távolabbról.

Van nekünk jó néhány politikusunk (közhely), nekik meg általában van weboldaluk (közhely kéne legyen, de sajna nem az), ami általában rossz (sajnálatos közhely). Nincs jó oldala se Orbánnak, se Dávid Ibolyának, se Mesterházy Attilának (ha beírjuk magyarosan hogy mesterhazyattila.hu akkor az mszp.hu oldalra redirect), s sorolhatnám tovább. Pedig ugye ez a XXI. században már elvárható lenne (a párthonlapok lesújtó helyzetéről korábban már értekeztem).

Ehhez képest jön most Varga Mihály (meg ugye a web-csapat) és tarol. Letisztult, szép, egyszerű, informatív, és szép (tudom, ezt már mondtam, de tényleg az). Hogy a borszakértő nyelvezetét vegyem kölcsön: "A legfrisebb trendeket érezni rajta mindenhol, benne van az ezeréves föld feketesége, a lankát finoman nyaldosó napsugár ereje, enyhe narancsillat, ami azonban egy percre sem válik zavaróvá, kisebb darabosság, ami minduntalan hozzátesz az egészhez, de legfőképp a színes, már-már mozaikszerű világosság tűnik ki belőle".

A Varga-csapat tehát pontosan eltalálta az arányokat. Sok információ, de semmi ragozás vagy ismétlés. Sok kép, de mind minőségi. Sok fül, de semmi felesleges. Sok szín, de egyik sem túl éles.

Nem szeretnék túlozni, s talán csak kevés időt töltöttem mostanában a magyar politikai weben, de ez az oldal nálam mindenképpen a jelenlegi első helyezett. Azt pedig csak remélem, hogy néhány politikus (meg a csapatuk), ha másért nem irigységből elkezd valami hasonlót felépíteni. Igény ugyanis lenne rá...

A bejegyzés trackback címe:

https://politech.blog.hu/api/trackback/id/tr391788080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása