Kisebb kihagyás után újra itt vagyunk. Álljon hát itt néhány gyöngyszem az elmúlt napok érdekesebb híreiből.
Kampány 2.0-ból kormányzás 2.0 - azaz hogyan vigyük át a kampány technológiai fejlesztéseit az adminisztrációba.
Lassan kedvencemmé válik, így álljon itt egyből két cikk Pollnertől. Egy: régi és új média viszonya. Kettő: bloggyűjtő oldalak és a hazai blogtér.
Amit a jobbtér is becsül Obama-ban: az Obama-val ellentétes véleményt képviselők is az ő bloggyűjtő-oldalán szervezkedhetnek.
És még egy kis Obama. Miben különbözik Dean mozgalma, és Obama kampánya?
McCain kijött egy Facebook alkalmazással, amit bár néhányan szidnak, nekem alapvetően tetszik. Igen, valóban az Atarikat, meg a '80-as évek játékait idézi, szerintem a mai retro-mániában igenis jó ötlet egy űrbázis-jellegű játék.
Míg a Family Research Council abortusz témában támadja Obama-t, addig az NRA (Nemzeti Fegyver Szövetség) 40 millió dolláros keretet szán hirdetésekre, melyeknek egyharmada a demokrata jelölt támadására van félretéve.
Mindeközben kezd körvanalazódni a Republikánus "gyűlöletkampány" is (csak hogy Navracsics Tibortól idézzek). Obama-t konvencionális politikusként ábrázolják majd, aki McCain-nel ellentétben minden fontos kérdésben a párttal együtt szavaz, s általában a könnyebb utat választja.
Ja és kijött az új Obama hirdetés - immáron a második - amit ugyan abban a 18 államban adnak, ahol az első is ment. Ez már inkább gazdasági témájú, s egyértelműen a gazdasági visszaesés áldozataihoz szól (alsó-közép és közép-közép osztály). Nézzétek meg:
Utolsó kommentek