PoliTech

Egy skizofrén politikai tanácsadó dialógusai - legtöbbször önmagával. Politikai technológia, kampány, média, kommunikáció, marketing, politika. Meg ami belefér...

Utolsó kommentek

  • Holnap Kapitány: Kristálypark -- búcsú a korrupciótól? holnapkapitany.blog.hu/2010/02/10/kristalypark_novella Hol... (2010.02.28. 09:55) Legyőzni a Jobbikot...
  • polovcev: Tiszteletem. Bevallom már én is várom a folytatást. Szeretném látni merre halad a világ. Viszont ... (2009.08.07. 21:59) Létezik-e újrakezdés?
  • BF79: Engem érdekelne a folytatás. Az is, hogy melyik pártnál segédkeztél :) , sorrendben az alábbiakat... (2009.06.23. 16:26) Létezik-e újrakezdés?
  • BF79: politicalhumor.about.com/od/sarahpalin/a/palin-prankcall.htm Vegyük sorra: Nem ismeri fel Sarkoz... (2008.11.03. 09:57) Kész átverés Sarah Palinnal:)
  • ójaj: megmondom őszintén, fel nem foghatom, miért hiszi magáról mindenki, hogy bezzeg ő tudja a tutit? a... (2008.11.02. 19:20) A nagy találgatóshow
  • Utolsó 20

Blog.hu - Szólásszabadság 1:0

2008.11.09. 05:45 | igorB | Szólj hozzá!

Címkék: vélemény magyar online

A drága blog.hu - ki motorjával forgatja a blogom - most eléggé felhúzott. Olvasom, hogy asszondja (nem szószerint): mostantól a blogger (c'est moi) választhat (mer ugye kénytelen) kettő (vagy három, de ötöt szádra ne vedd) opció (nálunk ezt úgy hívják pofon) közül.

Az egyik opció, hogy nincs hirdetés. Ezzel én meg is lennék elégedve, kellenek az olyan kis szigeteg a net óceánjában, ahol nem tolnak mindenféle izét az arcunkba. Mert hát tájékozódni van itt az ember, nem fogyasztani (persze lehet egy hirdetés hasznos, én mondjuk a legritkábban kattintok rá). Második opció. Van hirdetés, fifti-fiftiben a blog.hu meg én rakhatok rá, és akkor majd a baromi nagy hasznot lefölözöm (muhaha). Csakhogy!  (a harmadik opció most teljesen lényegtelen)

Ha én a nem hirdetést választom (amit meg szerettem volna tenni) akkor bizony engem elhallgattatnak (merthogy aki nem akar hirdetést, az biztos nem akar olvasottságot sem - majdnem szószerinti idézet). Na jó, kifejtem. A lényeg, hogy az index címlapján lévő blogajánlóba csak azok kerülhetnek fel, akik a hirdetési felületet odaadják a blog.hu-nak (persze csak fele részben, mert hát a bloggerre is gondolnak a drágák).

Érted? Ha nem fizetsz nekik, hogy kitegyenek oda, akkor mehetsz a levesbe (itt a fizetőeszköz a hirdetési felület lenne). Persze nem feltétlenül rossz üzlet ez, egy index-es kiajánlás többezres nagyságrendű egyéni látogatót produkál. Engem mégis zavar.

Egyszerűen elvi alapon. Úgy gondolom, hogy mindenkinek meg kéne adni a lehetőséget, hogy szabadon - és egyenlő eséllyel - kinyilvánítsa amit szeretne. Itt pedig ebben benne foglaltatik az index-re való kiajánlás elvi(!) lehetősége is. Mostantól ez nem így lesz. Ha ugyanis meg akarsz szólalni, fizetned is kell.

Nem jó ez így...

A bejegyzés trackback címe:

https://politech.blog.hu/api/trackback/id/tr9758127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása